Οι διαφημίσεις πολλές φορές θέλουν να μας κάνουν "πλύση εγκεφάλου". Θέλουν, δηλαδή, να μας επηρεάσουν τόισο βαθιά, να καθοδηγήσουν τη σκέψη μας, ώστε να μας πείσουν για την αξία του προϊόντος που διαφημίζουν, παρά την αντίθετη άποψη που μπορεί να είχαμε στην αρχή.
Μ' αυτόν τον τρόπο όχι μόνο μας παραπλανούν, αλλά χάνουμε την κριτική μας ικανότητα και μπορεί να δεχόμαστε ό,τι μας λένε, χωρίς να εξετάζουμε αν είναι σωστό ή όχι.
Για να το πετύχουν αυτό, χρησιμοποιούν την εικόνα, τον ήχο και φυσικά την επανάληψη της διαφήμισης πολλές φορές.