Welcome to Τα Σαΐνια   PLG_GSPEECH_SPEECH_BLOCK_TITLE Welcome to Τα Σαΐνια PLG_GSPEECH_SPEECH_POWERED_BY GSpeech

 

exwfyllo 1 small

me ti tha asxolithoume

TE 1 small

 

o filos mas o anemos

mykonos   anemomyloi   leitourgia anemomylou   pelekanos
Μύκονος   Ανεμόμυλοι  

Λειτουργία

ανεμόμυλου

 

Πελεκάνοι στη

Μύκονο

Της γλώσσας ρόδι και ροδάνι

φτερωτή: ο τροχός του ανεμόμυλου που έχει πανιά, τα οποία μοιάζουν με φτερά.

αυθόρμητα: αυτός που ενεργεί μόνος του, άμεσα, χωρίς να τον υποχρεώσει κάποιος άλλος.

προξενιό: μεσιτεία, μεσολάβηση κάποιου, για να γίνει ένας γάμος.

εργόχειρο: κάθε μικρό έργο τέχνης (αλλιώς χειροτέχνημα), που γίνεται με τα χέρια, όπως κέντη­μα, πλέξιμο δαντελών κ.τ.λ.

ανεμόδαρτος: τόπος που τον δέρνουν, τον χτυπούν δυνατοί άνεμοι.

πρίμα με τον αέρα: με ευνοϊκό άνεμο.

κόντρα : αντίθετα στον αέρα.

πατροπαράδοτες: αυτές οι τεχνικές κτλ. που μας έχουν παραδοθεί από τους πατέρες μας, τους προγόνους μας.

πολυδάπανος: αυτός που στοιχίζει πολύ, που απαιτεί μεγάλες δαπάνες.

ιστιοφόρο: πλοίο που κινείται με πανιά (ιστία).

paroimies

ananewsimes piges

grammatiki2

Πώς δείχνω τον χρόνο ;

Η κλίση των ρημάτων

pws deixnw ton xrono 10 4 i klisi twn rimatwn orthografia twn rimatwn

 

Διαβάζω κι άλλες παροιμίες

 

graptos logos2

Περιγραφή ενός κτιρίου

pws kanw perigrafi

paixnidia quiz

Ένα ινδιάνικο παραμύθι για τον άνεμο :

paramythi gia ton anemo

Σταυρόλεξο

Screenshot askisi 

anakefalaiwsi

1.3 Ο φίλος μας ο άνεμος - Θεωρία

Διορθώνω το γραπτό μου

Κάθε φορά που γράφω ένα κείμενο το ξαναδιαβάζω. Προσέχω όλα τα παρακάτω και διορθώνω όσα χρειάζεται. (Μπορεί να χρειαστεί να ξαναγράψω κάποια μέρη του κειμένου μου.)

  1. Ποιος ήταν ο σκοπός μου; Τον πέτυχα; (Συμβουλευτείτε τα σημεία που προτείνονται για ανάπτυξη στην εκφώνηση της εργασίας παραγωγής γραπτού λόγου.)

  2. Τι μου άρεσε περισσότερο απ' όσα έγραψα;

  3. Τι θα μπορούσα να έχω γράψει καλύτερα; Πώς μπορώ να το γράψω τώρα;

  4. Τι θα μπορούσα να γράψω ακόμα;

  5. Θα καταλάβουν το κείμενο οι συμμαθητές μου;

  6. Ποια σημεία θα τους αρέσουν περισσότερο και ποια λιγότερο;

  7. Οργάνωσα το γραπτό μου σε παραγράφους;

  8. Πώς είναι η ορθογραφία; Χρησιμοποίησα το λεξικό μου;

  9. Χρησιμοποίησα σωστά τις τελείες και τα κόμματα;

  10. Χρησιμοποίησα πολλές διαφορετικές λέξεις ή χρησιμοποίησα πολλές φορές τις ίδιες  λέξεις;

  11. Πώς είναι η εμφάνιση του γραπτού μου; Μπορεί να το διαβάσει κανείς εύκολα;

 

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

PLG_GSPEECH_SPEECH_BLOCK_TITLE PLG_GSPEECH_SPEECH_POWERED_BY GSpeech